Laitettiin valmiit työt ruokalaan esille,
kuvassa 1.-2.luokkalaisten hahmot.
Maaliskuussa myös arvioitiin omia taitoja ja testattiin omaa osaamista.
Oppilaat näkivät kansilehden kuviosta, mitä asioita vuoden aikana on käsitelty ja kuinka paljon on mitäkin aihepiiriä ohjelmassa ollut.
Mapin tekeminen suunniteltiin maaliskuulle, kolmen viikon jaksolle,
jolloin on saanut itse testata omia taitojaan.
Opettaja tarkistaa valmiin mapin ja oppilas saa sen omaksi.
Palautukset tulevat sopivasti kevään palaverien yhteyteen.
Matematiikassa on tärkeää pitää yllä tuoreita opittuja kertotauluja, siksi myös jakso toimi oppilaalle muistutuksena kertauksen tärkeydestä.
Äidinkielen tehtävät olivat oikeinkirjoituksen ja
lukemisen ymmärtämisen tehtäviä.
Mapin valmiiksi tehnyt oppilas saa palautteen opettajalta omista taidoistaan.
Kansilehdelle kirjataan ne asiat koottuna, joissa oppilas on pärjännyt hyvin.
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti